• Het servicebureau dat loont,
    voor u en uw werknemers.

    Salarisadministratie, loonaangiftes, ontslag-, verzuimvraagstukken.

De aangiftes voor loonheffingen en uw salarisadministratie vragen vaak om specialistische kennis. Daarbij komen ook vaak arbeidsovereenkomsten, pensioenregelingen, subsidies, ontslag- en verzuimvraagstukken kijken. Het team van ons loonservicebureau is gespecialiseerd in de complete verzorging van alle arbeidsgerelateerde werkzaamheden en vraagstukken. Zij houden al uw loonzaken op orde en creëren helderheid en inzichtelijkheid voor u en uw medewerkers.

Een goed loon, fijne secundaire arbeidsvoorwaarden worden hoog gewaardeerd. De verhoudingen bruto/netto loon, regelingen al dan niet conform cao, pensioen- en belastingafdrachten, inzichtelijkheid is minstens zo belangrijk.

Voor u en uw personeel. Want tevreden medewerkers zijn productieve medewerkers. Daar is iedereen bij gebaat.

Diensten loonservicebureau

  • Uitvoering van de salarisadministratie
  • Salaris- en beloningsadvies
  • Opstellen arbeidsovereenkomsten en aanstellingsbrieven
  • Aanvragen subsidies en kortingen
  • Begeleiding bij ontslagzaken
  • Begeleiding bij verzuim
  • Employee Self Support

Werkwijze loonservicebureau

Onze medewerkers regelen uw loonverwerking in de meeste gevallen in zijn geheel. Bij een meer complexe loonadministratie kunt u de gegevens zelf invoeren via ons online loonsysteem. Wij verzorgen controle en verdere verwerking.

Uw loonadministrateurs

Uw loonadministatie is in goede handen bij Rutger Veenboer en zijn collega’s Lisette Vijzelaar, Pauline Mettes en Puck van Haeften. U heeft een vast contactpersoon die de specifieke aandachtspunten binnen uw onderneming kent. Indien gewenst schakelen wij externe adviseurs in om u optimaal te kunnen bedienen.

• Lonen & Loonadvies
• Salarisadministratie
• Loonservice
• Arbeidsovereenkomsten
• Ontslagzaken
• Verzuim
• Pensioen & Belasting

Uw gegevens in de cloud

Financieel inzicht waar en wanneer u wenst. Dat wilt u toch ook? G&P maakt de papierwinkel digitaal. Het bespaart u geld én papieren rompslomp.

Wij maken de gegevens toegankelijk via de cloud zodat u via het internet, op elk gewenst moment inzage heeft in uw financiële stand van zaken. Veilig en afgeschermd voor derden. Zo bepaalt u zelf wanneer u informatie tot u neemt. Uiteraard actualiseren wij uw gegevens tussentijds en ontvangt u de rapportages desgewenst op papier.

De diensten van G&P Accountants en Adviseurs

G&P Accountants en Adviseurs verzorgt de financiële verantwoording van uw bedrijf; jaarrekeningen, verklaringen, financieringsaanvragen, automatisering en periodieke cijfers. U kunt rekenen op deskundig en betrouwbaar advies en een discrete uitvoering.

Lees hier meer >>

Uw administratie op orde en overal inzichtelijk. Onze medewerkers houden uw informatie up-to-date zodat uw gegevens altijd actueel zijn. Ons administratieve pakket omvat uw inkoop, verkoop en bankgegevens die we vervolgens interpreteren en rapporteren.

Lees hier meer >>

Uw fiscale zaken op orde. Onze fiscaal adviseurs verzorgen het voor u. Bezwaarschriften, aanvragen van toeslagen en belastingaangiften voor uw bedrijf, maar ook bij schenking en na verlies waarbij u erft.

Lees hier meer >>

Wij brengen uw financiële, administratieve en fiscale zaken op orde. Maar wat betekent dat nu eigenlijk? Wat u ook nodig heeft op financieel en bedrijfseconomisch gebied, onze adviseurs voorzien u van passend advies.

Lees hier meer >>

Uw loonzaken op orde. De administrateurs van ons loonservicebureau verzorgen de volledige salaris- administratie, regelen arbeidscontracten, subsidies en begeleiden bij ontslag en verzuim. Helder en inzichtelijk voor u en uw personeel.

Lees hier meer >>